Zwroty / Wymiany towaru

Kochamy naszych klientów i chcemy, abyś pokochał swoje zakupy bez stresu związanego z tym, że utknąłeś z przedmiotem, którego nie lubisz. Rozumiemy trudności związane z zakupami online i zapewniamy najwyższej klasy obsługę, dzięki czemu zawsze będziesz zadowolony z zakupów u nas!


Polityka zwrotów

Arlento zaakceptuje zwroty lub wymiany przedmiotów zakupionych na naszej stronie internetowej zgłoszone do zwrotu/wymiany w ciągu 14 dni od daty potwierdzenia daty dostawy śledzenia przesyłki.
Przedmioty nie mogą być zwrócone lub wymienione jeżeli zgłoszenie chęci zwrotu/wymiany nastąpi po upływnie 14 dni.

Niektóre rodzaje towarów są zwolnione z obowiązku zwrotu. Nie przyjmujemy również produktów, które są towarami intymnymi (bielizna) lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi, łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Zwroty i wymiany

Aby dokonać zwrotu lub wymiany, należy przesłać skan wypełnionego formularza zwrotu lub wymiany na e-mail kontakt@arlento.pl , wpisując w tytule wiadomości "Zwrot - zamówienie numer #numer_zamowienia". Następnie my skontaktujemy się do 14 dni z instrukcjami odnośnie realizacji zwrotu.

Oczekiwanie na instrukcje zwrotu nie pomniejsza 14 dniowego terminu na odesłanie towaru. Czas ten liczony jest od momentu otrzymania instrukcji od nas.

Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki wysłane na adres inny, niż wskazany przez nasz zespół obsługi klienta.

Formularz zwrotu dostępny jest do pobrania TUTAJ

Formularz wymiany towaru dostępny jest do pobrania TUTAJ

Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie:

Klient zobowiązuje się do wysłania towaru do Sprzedawcy, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania instrukcji do zwrotu. Towar musi zostać dostarczony na adres Sprzedawcy, podany przez Pośrednika, który zobowiązuje się, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru przez Sprzedawcę zwrócić Klientowi cenę produktu. Pośrednik dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.



Zwroty pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu przez Sprzedawcę, pieniądze zostaną wysłane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Opóźnienia w zwrotach

Często zdarza się, że między instytucjami finansowymi jest pewien czas przetwarzania przelewów (1-2 dni). Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymasz zwrotu pieniędzy, wyślij nam e-mail na adres kontakt@arlento.pl i daj nam możliwość dalszego zbadania sprawy.

Przedmioty uszkodzone

Jeśli otrzymasz uszkodzony lub wadliwy przedmiot, prosimy o przesłanie zapytania w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki.

Jeśli nie zgłosisz nam uszkodzenia w ciągu tego 48-godzinnego okresu, możemy nie być w stanie uznać Twojego roszczenia. Podczas przeglądania wniosków o naprawę lub zwrot towaru korzystamy z informacji o znaczniku czasu, który znajduje się w linku śledzenia przesyłki oraz z potwierdzenia dostawy od przewoźnika.

Informacja zwrotna

Chętnie usłyszymy Państwa opinie, pytania i wszelkie wątpliwości. Prosimy o przesyłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@arlento.pl, aby dać nam znać, jak sobie radzimy. Traktujemy Wasze opinie bardzo poważnie i ciągle dążymy do poprawy. Nasi eksperci obsługi klienta dostępni są po to, aby zawsze dążyć do satysfakcji klienta, dlatego prosimy o zgłaszanie każdego problemu.